Tuesday, April 13, 2010

aku tahu aku siapa !

manusia sume same je ..aty,perasaan n mayb prangai je yg lain .
so..ta yah lah klu na bngge an diri kau tue .
i think it's funny ouh ..
bukan kau sorang je yg ade kmwahan ..yg perlu dibangge2 an .
kau ta perlu na ckp kau tu hebad ,kau ade tu kau ade nie !
yah ..mayb ak ta de sume tu ..ak ta semewah hidup kau .
but , ak ta perlu pon na hidup mewah2 cam kau .
yg ade nie pon da ckup lah weyh !!
bia kite mewah dari prangai,budi bhse n hati kite!
bukan mewah dari segi harte yg ta buleh na bwak mati tue ..
ape kau na cakap sal aku pon,ak ta pnah nak kisah .
coz ,allah maha adil syg !! mayb skrang mase kau na njoy ..
p,kite tataw hari setrusnya cam ne an .
aku ta sampai hati nak btrus terang ngan kau !
sbb ak try na jge hati kau .ta nak kau terasa ..
slgi aku tahan ,ak akn try jge prasaan kau !!
post ni ak ta cakap kat sspe ..just tulis untuk tenang an hati .
ta larat na pndam sorang2 .
bia lah hanya ak dan allah saja yg tahu sape org yg di maksod an !!
thanks coz bce luahan ini :)

P/s : sape mkn cili dea ah yg akn terase pdas post nie !

No comments:

Post a Comment